Kdo má právo na vrácení zboží do 14 dnů?

Zboží, můžete bez udání důvodů vrátit nebo vyměnit do 14 dnů. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno Vaše IČ. V tomto případě po domluvě respektujeme výměnu zboží ve stejné cenové hladině.

Od kdy do kdy lhůta trvá?

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

Jak mám zboží vrátit?

  1. Zboží nejlépe vraťte v nepoškozeném obalu.
  2. Zboží můžete vyzkoušet, ale nikoli dlouhodobě využívat.
  3. Pokud zboží jeví známky opotřebení nebo je poškozen obal, prodávající si vyhrazuje právo sthnout přiměřenou částku z kupní částky.
  4. Do balíčku přiložte fakturu, důvod vrácení zboží a číslo účtu, kam peníze vrátit. V případě, že potřebujete jiný způsob vrácení peněz, prosím obraťte se nejdříve na email: expedice@yescom.cz. Pokud tyto dokumenty nebudou přiložené u zboží, nemůžeme podnikat kroky vrácení peněz. A budeme čekat na Vaši telefonickou či e-mailovou reakci.
  5. Nejedná se o reklamaci, ale o Vaše svobodné rozhodnutí zboží vrátit, tudíž v tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

Adresa pro vrácení zboží.

YESCOM - Jan Fridrich

Provodín 87

47167

Pošlete-li na jinou než uvedenou adresu, prodávající si vyhrazuje právo prodloužit dobu pro kontrolu zboží, tedy i vrácení peněz. A celý proces se může protáhnout.

Kdy se peníze objeví zpět na účtě?

Peníze posíláme bezodkladně po kontrole zboží, nejdéle však do 14 dnů. V případě, že peníze nemáte na účtě v této lhůtě, neváhejte nás kontaktovat abychom identifikovali chybu v procesu.