1. Jak mám reklamovat zboží?

  • Stáhněte si reklamační protokol pod tímto článkem, vytiskněte jej a doplňtě potřebné údaje. Doklad poté přiložíte k balíčku. Reklamační protokol je k zobrazení po kliknutí na ikonu diskety. Přiložte kopii faktury.

  • Zboží zašlete doporučeně nikoliv na dobírku ani jako balík do ruky či na poštu, pouze jako doporučené psaní nebo balíček.

  • Ve vlastním zájmu si při zabalení a způsobu dopravy počínejte tak, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.

2. Na jakou adresu mám zboží poslat?

YESCOM - Jan Fridrich
Provodín 87
47167

3. Jak bude reklamace vyřešena?

V případě, že reklamace je oprávněná:

  • Bude provedena oprava zboží.

  • V případě neopravitelné závady bude zboží vyměněno za nový kus nebo bude vrácena kupní cena kupujícímu.

V případě, že reklamace je neoprávněná:

  • Bude zboží vráceno zpět zákazníkovi.

  • Náklady na přepravu hradí zákazník.

Reklamaci nelze uplatnit v následujících případech:

  • Zboží bylo poškozeno živly.

  • Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním.

  • Zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN

  • Mechanickým poškozením, neodbornou instalací, špatným zacházením a obsluhou.

  • Životnost baterie: baterie jsou spotřební zboží s omezenou životností. Záruka se nevztahuje na opotřebení baterie způsobené jejím obvyklým užíváním.

4. Do kdy mohu očekávat vyřízenou reklamaci?

Ode dne uplatnění reklamace nejpozději do 30 dnů. U spotřebního zboží (náplně a baterie) ve většině případů vyměníme za nový kus a tudíž posíláme obratem zpět ve velice krátké době.

5. Budou mi uhrazeny náklady na poštovné při reklamaci?

Je možné nás informovat o konkrétní částce na náklady, která může být uhrazena. Nutno podložit scannem účtenky či jiným průkazním materiálem.

6. Co když mi baterie nenabíjí notebook do 100%?

Jedná se o uznatelnou závadu – baterie Vám bude vyměněna za nový kus.

7. Můj notebook “nevidí“ nově zakoupenou baterii co s tím?

Nejlépe nás informovat (email, telefon) a ujistit se zda jste vybrali správnou baterii, která je určena pro Váš notebook. Je možné, že baterie je nefunkční – výměna za nový kus.

8. Jaká je záruka na baterie?

Záruku na pokles kapacity dáváme 12 měsíců (jedná se o nadstandard - ze zákona a od většiny eshopů pouze 6 měsíců!), záruka na elektroniku a poruchu článků je 24 měsíců (neplatí pro firmu - zde jen 12 měsíců).

9. Jaká je záruka pokud objednám na firmu/ičo?

Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má nárok pouze na 1letou záruční dobu - viz. obchodní podmínky.

V případě, že Vám zde nebylo zodpovězeno na Vaší otázku neváhejte nás  kontaktovat.

Ke stažení